Sunday, November 29, 2009

Doa bala untuk Najib dan kuncunya betul dan tepat


"Isu DOA untuk musnahkan (bala) untuk perdana menteri Malaysia Datuk Najib dan kuncunya dalam Umno yang dibacakan oleh Tuan Guru Datuk Nik Aziz dan Rakyat Kelantan adalah wajar dan tepat. Walaupun ditegur oleh ulama umno dan mufti Perak Tan Sri Harrusssani Zakaria yang satu waktu dulu terkenal mengatakan ribuan umat Islam keluar ugama Islam atau murtad. Tapi isu murtad hilang selepas mungkin "didoakan" oleh mufti tersebut dibawa arus dan tenggelam. Tidak ada penyelesaian isu murtad. Umat Islam dan generasi Islam hancur dan murtad sudah tidak menjadi isu nasional.

Seluruh akhbar arus perdana dan media tv dan eltronik serta media maya menghemtam Tuan Guru Datuk Nik Aziz menteri besar Kelantan keran berdoa bagi memusnahkan atau musibah pada perdana menteri Malaysia DS Najib Razak dan kuncu-kuncunya dalam umno.
Naib presiden Umno DS Dr, Zahid Hamidi menteri pertahanan Malaysia membidas kisah baca doa dengan menuduh Nik Aziz nyanyuk. Malah pemimpin Umno dan pengampu Umno ada yang berkelususan ugama menudah Nik Aziz sesat dan ulama sepatutnya tidak bertindak sedemikian.

Dalam hujah Ilmu Islam ada dua kumpulan ulama dalam dunia. Satu ulam yang jahat dan suka sangat mengambu kerajaan dan pemerintah demi perut dan kedudukan. Kedua ada ulam yang bail dan betul berdasarkan ilmu yang ada pada dirinya, Tidak megampu kerajaan dan mengeluarkan pendapat yang bertersakan alquran dan sunnah. Di Malaysia cukup banyak ulama atau orang yang ada ilmu islam bersekudukkan sekular dan Umno melawan Islam.

Isu doa yang yang war-warkan oleh pemimpin Umno, Tuan guru tetap mempertahankan doanya. Nik Aziz ada hujah yang cukup kuat. Umno dan Najib telah tipu seluruh rakyat Malaysia dan Islam dalam hal royalti minyak. Jelas Najid menipu dan merompak dan ada niat jahat .

sumber: tranungkite.net

0 comments:

Post a Comment